poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Liebster award. :)

Na początek chciałabym podziękować za nominację Patrycji (dopadne cię wieśniaro w majówkę jak tylko do mnie przyjedziesz <3) i smerfetka :* Dziękuje nie spodziewałam się, że coś dostane :)

Pytania od Patrycji:

1. Jaki jest Twój ulubiony klub i dlaczego?Skra Bełchatów. Cóż tak mam nie wiem dlaczego w sumie :) 

2. Najlepsze wspomnienia z meczu?Jak Srecko mnie przytulił. Oraz jak opierdzielałam Conte i ta jego mina bezcenna :D 

3. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?Ponieważ doszłam do wniosku, że można pokazać komuś to co pisze sama dla siebie. 

4. Gdybyś mogła spełnić jedno marzenie, co to by było?Nie mogę powiedzieć bo się nie spełni :3

5. Co jest twoją motywacją do pisania bloga? Patrycja xDD 

6. Ile masz lat?17. 

7. Gdybyś mogła mieć jedną supermoc, co to by było?Czytanie w myślach ^^

8. Kto jest twoim autorytetem i dlaczego?Krzysztof Ignaczak, ponieważ uwielbiam go za jego wolę walki, dążenie do celu oraz bycie sobą :)

9. Myślisz o założeniu kolejnego bloga? Jak na razie chyba jeden mi starczy :D 

10. Jakiej cechy nienawidzisz u drugiej osoby?Kłamstwa. 

11. Twój ulubiony siatkarz/siatkarka? Srecko Lisinac, Niko Penchev <3 

Pytania od smerfetki :* 

1) Kiedy się zaczęła twoja przygoda z blogowaniem?
Jakoś w wakacje, ale zaczęłam publikować później. 

2) Ulubiony klub siatkarski?
PGE SKRA BEŁCHATÓW. ! XD

3) Ulubiony siatkarz? I dlaczego ?
Krzysztof Ignaczak tak jak pisałam wyżej.

4) Ile masz lat?
Mało :C 175) Uprawiasz jakiś sport?
Kiedyś trenowałam siatkówkę, teraz biegam i chodzę na siłownie. 

6) Byłaś kiedyś na meczu?
Ostatnio to bardzo często. Chyba zamieszkam na hali :D 

7) Miałaś okazję rozmawiać przez chwilę z jakimś siatkarzem?
Z Conte baaaardzo dobrze mi się rozmawiało, napewno zapamięta mnie do końca życia. Ze Srecko mi się bardzo dobrze rozmawia, jest to mega miły chłopak. Ma zajebisty charakter. Z Dimą sobie wysyłam snapy, tak jak i z Jankiem Nowakowskim. :D Także trochę tego było ;p 

8) Jaki jest twój ulubiony film?
Drużyna.

9) Czego słuchasz?
Wszystkiego co mi wpadnie w ucho ;3

10) Jak byś opisała siebie?
Wysoka. Wredna. Zakochana w siatkówce. ^^

11) Największe marzenie?
Poznać jakiegoś siatkarza osobiście.:) 

Nominuję: 


Pytania: 
1) Od jak dawna interesujesz się siatkówką? 
2) Twój ulubiony siatkarz i dlaczego? 
3) Co popchnęło cię aby zacząć pisać opowiadanie?
4) Ulubiony przedmiot w szkole?
5) Byłaś na jakimś meczu? 
6) Zabawna historia z twojego życia.
7) Ile masz lat? 
8) Ulubiony portal społecznościowy? 
9) Ulubiony klub siatkarski?
10) Ulubiony trener?
11) Z kim chodzisz na mecze ?:)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację. :)
    Nie bawię się w takie głupoty, więc nie rozsyłam dalej nominacji, ale na pytania odpowiedziałam w specjalnie stworzonej do tego celu zakładce na moim blogu.
    Zapraszam tam, jak i na rozdział XXX. :)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dziękuję za nominację ale odpowiem na wasze wszystkie nominacje jak się trochę uspokoi u mnie, a tym czasem Gdybyś była zainteresowana to zapraszam na 8 rozdział!
    http://moja-podswiadomosc-sie-rumieni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń